17 Mayıs 2015

KOLAY GÖZ ÇİZİMİ

    

     Yüz çizimimizin olmazsa olmazı unsuru göz çizimini bu yayınımda göstereceğim. Yandaki resimde olan gözü ben çizemem demeyin! Çünkü çok basit olduğunu birazdan göreceksiniz. Gayet kolay ve pratik. Hadi başlayalım :)









1.Adım: İşe aşağıdaki dibi şekille başlıyoruz. Göz pınarı için ufak eğik oval ile bitiriyoruz. Tombul bir balık figürüne benziyor dimi? Ama değil devam..




2.AdımÇizdiğimiz figürün içine büyük ve küçük iç içe olan iki yuvarlak çiziyoruz. Ben bir bayan gözü çizeceğim için makyaj ürün olan likit çizgisini de şekildeki gibi göz kapağının üst kısmından kuyruk kısmına kadar çizdim. Bunu isteye göre çizmeyebilirsiniz. 




3.Adım: Ben bayanlara daha çok çatık kaş yakıştırdığım için kaşı o tarzda çizdim. Ortasını boş bıraktım kaş şeklini kalem dokunuşlarıyla vermek için, Ayrıca göz kapağının üzerine göz ile paralel bir çizgi daha çizdim bu çizgi göz çukurunu gösterecek.


4.AdımKaş kısmını kalem darbeleriyle boyuyoruz. Göz bebeğinin iç kısmını komple kalem ile boyadıktan sonra dış çemberde şekildeki gibi bir dikdörtgen çiziyoruz. Bu çizdiğimiz göze vuran ışık yansıması olacak ve böylelikle daha gerçekçi bir göz çizmiş olacağız.


5.Adım: Biraz makyaj yapsak fena olmaz :) Likit kısmı için çizdiğimiz boşluğu kalem ile iyice boyuyoruz daha sonra kirpiklerimizi hafif dışa eğik olarak çiziyoruz. Yavaş yavaş göz çiziminde sona geliyoruz galiba :)


6.AdımGeldik göz bebeğimize :) Şelikdeki gibi kenar ve orta kısımları daha koyu olmaz üzere kalem yardımıyla boyuyoruz. Aralara dik bir çizgi çiziyoruz çok bastırmadan. Dikdörtgen bölümü boyamıyoruz. Bakın dediğim gibi ışık yansıması gibi görünmeye başladı :)




7.Adım: Şimdi alt kirpikleri çizelim. Alt kirpikleri çizerken dikkat edeceğimiz nokta kirpiklerin başlama noktası göz çizgisinden biraz aşağıda olmalıdır.




8.Adım: Ve geldik son aşamaya. Göz çizimini biraz gölge katarak tamamlıyoruz. Kolaymış değil mi? Umarım iyi anlatabilmişimdir. 





Sevgiyle kalın..:)

Paylaş

Benzer Yazılarımız..

KOLAY GÖZ ÇİZİMİ
4/ 5
Oleh

E Posta İle Abone Olun..

Yukarıda ki Yazılarımıza Benzer Yeni Yazılarımızdan Haberdar Olmak İçin Eposta İle Takipte Kalın

40 yorum

yorum
avatar
Adsız
12 Ocak 2016 03:48

Çok güzel anlatmışsınız Teşekkürler ilk denememe rağmen çok güzel çizdim bende :)

Yanıtla
avatar
20 Şubat 2016 10:43

Çok güzel anlatmışsınız ama kaşlar ve kirpikler çok zor çiziliyor.

Yanıtla
avatar
23 Şubat 2016 04:37

Teşekkürler. En kısa zamanda kirpik ve kas çizme tekniklerini sizin için eklerim 😊

Yanıtla
avatar
24 Şubat 2016 10:01

HANGİ KALEMLERLE ÇİZDİN

Yanıtla
avatar
24 Şubat 2016 14:40

2b 4b ve 6b cizim kalemleri ile :)

Yanıtla
avatar
26 Mayıs 2016 11:38

Çok tesekkurler ben videolar izleyince bi anlamadim sen8n sayende anladim cok tsk

Yanıtla
avatar
26 Mayıs 2016 11:39

Çok tesekkurler ben videolar izleyince bi anlamadim sen8n sayende anladim cok tsk

Yanıtla
avatar
3 Ağustos 2016 05:53

Kirpikler hariç iyi yapıyorum ama kirpikleri yapamıyorum

Yanıtla
avatar
30 Ağustos 2016 01:23

ben ce çokkolay benim için bunu yapmak çocuk oyuncağı sağolun

Yanıtla
avatar
Adsız
20 Ekim 2016 06:12

teşekkürler şimdi deneyeceğim umarım olur. Dudak ve burun çizimi de yapıp atar mısınız? Belki vardır, daha bakmadım ama yoksa atar mısın ^^

Yanıtla
avatar
1 Kasım 2016 01:35

verdiginiz bilgiler benim ,için süper oldu teşekkürler emeginiz için

Yanıtla
avatar
3 Kasım 2016 04:24

rica ederim. dudak ve burun çizimi de sitemizde mevcut
dudak çizimi için ---> http://merilila.blogspot.com.tr/2015/02/dudak-cizimi.html
burun çizimi için ---> http://merilila.blogspot.com.tr/2015/05/pratik-burun-cizimi.html

linklerini tıklamanız yeterli olacaktır.

Yanıtla
avatar
20 Aralık 2016 13:40

Çok güzeldi valla çabucak çizdim

Yanıtla
avatar
Adsız
15 Ocak 2017 11:34

Sol taraftan olanı olsa daha iyi olur

Yanıtla
avatar
6 Şubat 2017 09:04

Gerçekten çok güzel. Teşekkürler. Umarım yanıtlarsın :)

Yanıtla
avatar
SA
6 Mayıs 2017 21:51

Ellerinize sağlık (:

Yanıtla
avatar
11 Eylül 2018 03:05

Tükenmez kalemle yaptim hemde 10 numara oldu teşekkürler

Yanıtla
avatar
25 Ocak 2019 05:00

Çok güzel oldu teşekkürler

Yanıtla
avatar
21 Şubat 2019 10:36

Çok yararlandım ellerinize sağlık hiç yapamam sanıyordum ilk denemem ama fena olmadı.teşekkürler.

Yanıtla
avatar
4 Ağustos 2019 04:43

Çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık denemeye çalışıyorum ama sizinki kadar güzel olmuyo

Yanıtla
avatar
21 Eylül 2019 02:46

Göz bebeğini nasıl yapıyorsunuz

Yanıtla
avatar
8 Ekim 2019 10:00

Hiç güzel anlatamamışsın ama ve lakin güzel çizmişsin 😉

Yanıtla
avatar
21 Ekim 2019 07:26

Çok iyi anlatmışsın ilk denememde bile güzel oldu teşekkür ederim

Yanıtla
avatar
2 Kasım 2019 09:18

Çok güzel anlamışsınız ama benden tık yok iğrenç oldu

Yanıtla
avatar
8 Ocak 2020 14:04

Bu gözü hangi elle çizdin

Yanıtla
avatar
9 Mart 2020 11:56

Cok tesekkurler bu arda kac yasindasin ?

Yanıtla
avatar
9 Temmuz 2020 05:55

Merhaba hem güzel anlatmışsınız hem de güzel çizmişsiniz tebrikler bende aslında bir gözü çizmede sorun yaşamıyorum ama diğer göze geçtiğimde çizdiğim göze eşit çizmiyorum bu konu da bir tavsiyeniz var mı?

Yanıtla