15 Ekim 2015

YÜZ BOYAMA AŞAMALARI ( GPSY STİLİ )




Merhaba. Uzun bir tatilin ardından bloğuma döndüm. Bu yayımında daha önce sıkıldığım için tv izlerken çizdiğim, çizerken de aşamalarını fotoğrafladığım çizimin aşamalarını resim ve video ile sizinle paylaşıyorum. Birkaç ufak hatası var ama yeni başlayanlar için yol gösterici olacağına inanıyorum Buyurun Başlayalım :)






















sevgiyle kalın :)

Paylaş

Benzer Yazılarımız..

YÜZ BOYAMA AŞAMALARI ( GPSY STİLİ )
4/ 5
Oleh

E Posta İle Abone Olun..

Yukarıda ki Yazılarımıza Benzer Yeni Yazılarımızdan Haberdar Olmak İçin Eposta İle Takipte Kalın

3 yorum

yorum
avatar
19 Ekim 2015 07:45

güzel çiziyorsun bende çizim yapıyorum ve çizim tafsiyeleri albak isterim sizden kaç yıldır çiziyosunuz

Yanıtla
avatar
20 Ekim 2015 06:00

teşekkür ederim. şu kadar yıldır çiziyorum demem zor fırsat buldukça çiziyorum. ne gibi tavsiye istiyorsunuz?

Yanıtla
avatar
Adsız
7 Temmuz 2017 05:22

fahriye evcene benzemis

Yanıtla