15 Mayıs 2015

BİR FOTOĞRAFTAN MODA ÇİZİMİ

   


Hiç var olan bir kişiyi, mankeni moda figürü olarak çizmeyi düşündünüz mü? Sevdiğiniz bir
yakınınızın, beğendiğiniz bir mankenin duruşunu çizmeyi denediniz mi? Ben denedim gerçekten çok zevkli oluyor tavsiye ederim :) Buyrun resimler ile aşama aşama anlatmaya çalıştım ve video da hazırladım biraz acemiliğime geldiğinden çok fazla detayı çekmeyi düşünemedim daha sonra yaparken video çekerim böylelikle aşamaları daha iyi göstermiş olurum şimdilik idare edin :) Hadi başlayalım..










Öncelikle silüet için yardımcı çizgilerimizi çiziyoruz.




Daha sonra siluetimizi oluşturmaya başlıyoruz ve kıyafeti belirleriyici çizgileri de yapıyoruz :)






Şu haliyle mankenimiz pek bi suratsız dursa da boyayınca estetik görünüşüne kavuşacak merak etmeyin :)









Eveeett! Çizimin bitmiş hali böyle .Umarım benzetebilmişimdir ve güzel duruyordur :)





Paylaş

Benzer Yazılarımız..

BİR FOTOĞRAFTAN MODA ÇİZİMİ
4/ 5
Oleh

E Posta İle Abone Olun..

Yukarıda ki Yazılarımıza Benzer Yeni Yazılarımızdan Haberdar Olmak İçin Eposta İle Takipte Kalın