8 Ocak 2016

Kızıl Saçlı Yüz Boyama

   
Merhaba çizim meraklıları arkadaşlarım.Sizinle kızıl saçlı kızımı nasıl boyadığımı aşama aşama göstereceğim. Her ne kadar kötü bir çekim yapmış olsam da paylaşmak istedim :) İyi kötü bir fikir bi yardımım yeni başlayan arkadaşlarımıza dokunur diye :)                                                                                            




1.ADIM: Öncelikle kapa taslak yüz çizimimizi yapıyoruz. Yüz çizmeyi henüz bilmiyorsanız hiç mühim değil hemen BURADAN pratik yüz çizim aşamalarını öğrenebilirsiniz.


 2.ADIM: Gözleri ve dudakları Promarker boya kalemiyle boyayıp ilk katımızı bitiriyoruz.




3.ADIM: Bu kısımda kızıma model ekledim örgü bandı :) Artık Promarker ile kalem boya ortaklığı başlamış durumda :)






4.ADIM: Yumuşak dokunuşlarla yüz hatlarını konturluyoruz. Ben bu sırada masamda duran kırmızı ojemin cazıbesine kapılıp dudakları ojeyle boyadım simli oje olduğu için çok şeker oldu denemelisiniz :)


5.ADIM: Sıra geldi saç boyama kısmına. İlk olarak işimizi kolaylaştırması için Promarker ile bir kat boyuyoruz.


 6:ADIM: Artık kuruboya kalemlerimiz ile saçımıza canlılık ve gerçeklik açısından kulak arkası ve hafif dalgalı bölümlere koyu renkle konturler veriyoruz

Ve çizimimizin bitmiş hali :) bence çekici bir kızımız oldu :) Umarım Beğenmişsinizdir.


Yorumlarınız benim için önemli lütfen iyi kötü yorum yazıp sayfanın gelişmesine yardımcı olun

Sevgiyle Kalın..

Paylaş

Benzer Yazılarımız..

Kızıl Saçlı Yüz Boyama
4/ 5
Oleh

E Posta İle Abone Olun..

Yukarıda ki Yazılarımıza Benzer Yeni Yazılarımızdan Haberdar Olmak İçin Eposta İle Takipte Kalın

1 yorum:

yorum
avatar
28 Kasım 2016 17:27

çok güzel kızıl saçlı kadın çizimleri bunlar harikasınız.

Yanıtla